maanantai 14. huhtikuuta 2014

Living la vida loca

Tjena!
Var meningen att jag skulle skriva på vslutet men det var så fullspäckat att jag inte hann egna mig en tanke åt bloggen. På fredagen så var jag först till stan på Hullut Päivät med fina E, sedan for hon till jobbet och jag till gymmet och drog ett mördar benpass. På kvällen var jag på Unccan med ett fint gäng, varefter jag hängde med lite vänner, men var ändå relativt tidigt hemma. På lördagen åkte jag tåg till Hyvinge (de som känner mig borde vara SÅ stolta av att JAG hittade SJÄLV fram) där dagen tillbringades som arvi på E.S alueellinen asema. Söndagen var jag nästan hela dagen i salen och drog grupper, men hann med ett kort besök även till gymmet :)
Sånt veckoslut bakom mig! 


     Ignorera mitt fejs, ville bara berätta om hur mycket jag älskar mina gymkläder <3 Gymgrossisten har blivit nya favoritbutiken!


Oj ni anar inte lyckan att efter jag åkt med tåg i typ en och en halv timme, gått 3 km och Äntligen hittade fram till tävlingplatsen ;)

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti