sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Con el mejores

Hallå,
Har hänt så mycket den här veckan att jag inte haft tid för bloggning. Bäst har ändå varit nu det här veckoslutet, sku jag säga. Var först lite oklart om jag ens skulle vara med, men är så glad för att jag for!! Vi åkte alltså ett gäng från Unccan till Himos på läger. Det var ett helt super gäng (fast en del av de bästa saknades) o vi hann med en massa. Jag vet inte när jag senast har (bokstavligen) legat på golvet och inte fått luft för jag skrattat så mycket :D en VISS person kan känna sig träffad. Sitter nu atm i tåget hem, då jag måste komma hem lite tidigare än de andra. Tänkte nu ta mej en liten tupplur då jag spenderat de senaste nätterna med att lyssna på en tukehtuva sorsa... xD

Ha en fin dag och kom ihåg att uppmärksamma era mammor då det är morsdag!! :)



Oj ja slutar int skratta åt den här bilden :D detta är SNACKS för EN människa, under knappt EN OCH EN HALV dag...



-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti