sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

¡la escuela está fuera!

Hola guapaaas :-)
Vet ni va?!? SKOLAN ÄR SLUT!!! Alltså den här känslan att ettan är över, att man klara av den levande är helt super! Ettan ha nog vari det bästa året ever, träffat massor nya människor, fått nya vänner för livet och MASSOR med bra minnen!

Helt skönt dock, jag har ju nu sommarlov i typ 3,5 månader, för sedan gäller SPANIEN! Overexcited! Massor program på sommarlovet, men ja ska försöka hålla er uppdaterade alltid nu och då :)

Idag har jag hunnit med ganska mycket, med tanke på hudant skick man är i... Var på morgonen på jobb o det var ju lite svårt att orka, men när smurf-duon Antonio o Julio sätter igång så klarar vi allt. Sedan lite shopping, köpte en ny träningsskjorta och nu hade jag tänkt fa på länk och pröva om den var värt priset. Annars så har den här veckan bestått av två sista proven, BÄSTA Abi-festen nånsin, Aerosmiths keikka med bästa sällskapet <3 och skolavslutning, ganska bueno tycker jag



Förra årets päättärit, Diamanterna på Hs student, i högra hörnet ser ni den oslagbara smurf-trion: Jag, Bella, Anna

Gårdagens päättäri outfit

Vem annan än bästa Aerosmith!!!

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti