lauantai 27. syyskuuta 2014

en vecka

Idag jar jag varit i Spanien en vecka och en dag. Tiden har krypt fram, men mycket har hunnit hända. Har det fortfarande jätte svårt, men det har lite lätta. Igår var jag ute med ett antal tjejer från min klass och jag var påriktigt glad. Det var en kiva kväll :). Idag på morgonen vaknade jag med mega hemlängtan och skypade ganska genast med mamma. Började ju gråta genast, men efter att vi slutat så talade jag med min host-mamma och efter en stund mådde jag lite bättre. Speciellt efter att ha talat med mamma så fick jag lite ork att försöka kämpa på, fast det är otroligt svårt. Har inte ännu heller haft en gråtfri dag här... Men det lär bli bättre. Gick på dagen till stranden med T, men vi var ute bara ett par timmar för det är inte så bra väder här. Klart, det är typ 20 grader men solen skiner inte xD. Ska snart ut till ett shopping center och sedan ut och springa på kvällen. Tror att så länge jag håller mig occupied så är allt helt okej. Men hemlängtan är fortfarande på nivå 487/10.

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti