tiistai 30. syyskuuta 2014

La playa

Den här veckan har gått så mycket bättre. Igår grät jag inte ALLS, hade en super dag i skolan och jätte kiva kväll med mina flickor <3. Köpte även en gym-membership för en månad, så får nu gå på timmar och gym, awesome! Var riktigt chockad över hur bra dagen gick. Var även igår tvungen att byta en bok jag hade köpt (köpte fel xD) och klarade mej SJÄLV på SPANSKA XD. Succé nivå 100. Och ännu plusl allt det här så fick jag god mat igår xD
Idag vaknade jag och mådde lite så och så. Hade grymt kallt, men genast när jag kom till skolan så fick jag mega hett. Tror jag håller på bli lite sjuk (skulle inte vara nåt konstigt för typ alla i min klass är sjuka). Dagen började dåligt, min lärare höll på ge mej nervsammanbrott och jag började gråta (som vanligt då jag blir över stressad och inte förstår). Resten av dagen gick dock fint. Har en del bra vänner, och två super vänner i skolan :). Nu så ska jag ännu till stranden av och ann med M före jag drar iväg till gymmet. Sedan blir det läxor -.-'
Men det blir bättre, poco y poco.
Ha en fin dag!
-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti