perjantai 3. lokakuuta 2014

Stoned in paradise

Alltså rubriken beskriver ganska bra min fiilis. Speciellt idag. Här är helt super varmt, på dagen 31 grader och det är så otroligt vackert. Klarblå himmel och så, ni förstår :) men jag är så trött hela tiden att jag bara går omkring utan att tänka eller egentligen göra något xD 
Idag har det varit en helt super kväll. Efter skolan gick jag en stund till stranden med Maisie, kom snabbt hem och bytte kläder och sen gick vi ut med flickorna. De andra droppade ut under kvällens lopp, medan jag, Isa och Laura fortsatte att chilla omkring i staden. Senare fick vi även sällskap av Sara och hennes chico :). Men all in all en helt jätte kiva kväll, och behövde inte använda engelska en ända gång! Okej ja förstod ju int allt, men då jag gjorde det så kunde jag på spanska delta i konversationen. Och dom sa att bara jag hänger med dem så kommer jag lära mej flytande spanska på 9 månader, för de talar så mycket xD

Imorgon blir det strand dag med familjen och deras vänner, och på kvällen ska jag antingen ut med Maisie och Robbie, eller med flickorna. Vet inte ännu riktigt, men vi får väll se :)

Lider av lite bild brist, kommer helt enkelt inte ihåg att fota då jag är här! Men anyway, ha ett super veckoslut!
-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti