perjantai 31. lokakuuta 2014

Halloween


Idag är det då halloween. Dagen som jag väntade på allt för länge. Men planen ändrades ju då lite, från första början var det meningen att vi skulle till la punta med vännerna, men då någon viss här var tvungen att opereras så blir det ingen fest för mej... Men trots det så har jag hittills haft en bra dag. På morgonen blev det en lång Skype med fina Dani, otroligt hur fast vi inte setts på över tre månader, så är det som om vi sågs igår. De så härligt att tala med henne <3 efter det tog jag en liten nap och sen kom Maisie över då hon slutade tidigare och jag chillade någon timme med henne. Snart blir det lunch (äntligen) och senare ska jag på en kort promenad med fint sällskap. På kvällen skulle jag villa gå till ett ställe som dom har fixat upp till ett "spökhus", men då det kräver ganska mycket vandring så kan det vara att det blir en hemma kväll med familjen istället. Men överlag så känns det som om det idag är en bra dag, fastän den inte blev som planerat. 

Ha en bra halloween alla ni!


-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti