maanantai 13. lokakuuta 2014

Birthday n.2

Så igår firade vi då min födis med mina spanjorer. Jag träffade Irene och Isa vid sjukhuset och vi började traska emot skolan. Hade ingen aning om vad vi skulle göra och vart vi skulle. Vi stannade upp och väntade, och fortsatte mot en park en stund senare. I ett hörn av parken väntade alla andra. Dom hade laga en mega fin kaka av massor bakelser o nä ja kom dit så sjöng dom till mej på spanska :) dom hade köpt massor me dulces o vi satt där i parken o njöt av solen, bra musik, goda snacks och ljuvliga typer. Tog massor med foton och bara hängde. Mycket mycket senare började jag dra mig hemmåt. Hade en helt super kväll med mina finaste spanjorer ^^

Idag började dagen med skypning med fina Dani. Saknar henne helt massor!! Men det är jätte skönt att kunna tala med henne, man blir alltid på så bra humör ^^  Förövrigt har jag varit typ hela dagen i Jerez de la Frontera. Vi har vandrat omkring i ett mega stort shopping center och min plånbok gråter. Men jag tycker det var värt det, spenderade ju inte SÅ mycket xD hittade även en IKEA (ni skulle ha sett min reaktion) men alla andra tyckte den var för lågt borta för att gå till, så nästa gång ska vi definitivt dit då vi har mer tid!! Älskar spansk mat, men älskar Ikeas köttbullar minst lika mycket :D

Så ett super veckoslut bakom mej. Imorgon kör skolan igen igång, men har ju då bara fyra dagars skola. Helt skönt tycker jag

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti