keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Poco a poco

Una cosa extraño. Yo no hablo español muy bien, pero siempre quiero hablar y yo sólo sé palabras en español, no en sueco ni finlandés ni inglés. Sólo en español algunas palabras xD q raro

Överlag så mår jag nu bättre. Såret läker fint och det gör inte SÅ ont att gå mera. Lyckades även ta mig till nedre våningen för att tvätta håret och klippa topparna. Bästa valet på långe, koko hela hoito kostade 9€, så typ inget alls för en frissa! En sak som faktiskt passar mig utmärkt med de mesta i Spanien, allt (nästan) är så mycket billigare än i Finland!

Nu fokuserar jag bara på att tillfriskna så att jag faktiskt kan börja göra något, blir galen då jag just och just kan gå ut ur huset förrän det värker och jag måste ge mig tillbaka...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti