maanantai 3. marraskuuta 2014

Fazer to the rescue

Rubriken berättar ju nog allt. Är nu en stolt ägare av två Fazers blå choko plattor (snart bara nn :D), de räddade faktiskt min dag.
Anywayy, idag var jag första dagen tillbaka i skolan, dock bara för första halvan av dagen. Det var redan helt tillräckligt utmanande, då det i lägden blir otroligt obekvämt att sitta stilla med stygnen... Men klarade det fint och lyckades även gå hem (sämsta valet någonsin men ändå). Vilade en stund, skypade till Finland och läste lite. Sedan bar det av till sjukhuset. Skulle boka en tid för att ta bort stygnen i morgon, men det blev massor med strul. Det är alltid problem då jag inte är härifrån och sånt, men vi ska dit imorgon på morgonen och jag borde om allt går bra få bort stygnen under dagen. Men vi ska se.
Kom sedan via oficina de correos och plockade upp ett paket (mitt chokopaket <3).
Förövrigt så börjar här bli lite kallare, nätterna är omkring 10-15° och dagarna 20-22°. Så inte direkt KALLT men kallare. Det här är ett väder som jag egentligen inte gillar, för det är för varmt att ha på sig tröjor och hupparen, men för kallt för t-skjorta. Men ska inte klaga, kunde vara värre!
Nu blir det franska för resten av kvällen och sedan ska jag verkligen försöka lägga mig i tid.
(Suddiga bilden är på mej och fina Maisie då vi var ute och äta på foster Hollywood här om dagen, SUPER mat btw)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti