tiistai 6. tammikuuta 2015

Los Reyes Magos

Massor har hänt idag och igår, men ska försöka förklara det kort så detta inlägg inte blir för långt
Igår började dagen med promenad och photoshoot med Tina. Vi gick till andra sidan av ön (liksom den sidan som inte har strand) och hittade en super stor kirppis som vi inte hade noterat förr. De sålde massvis med grejer, tur att jag inte hade pengar med för annars skulle jag ha köpt typ allt xD seriöst fanns där allt man kan behöva, o de va int sliskigt som kirppisar i Finland kan vara, de va liksom relativt snygga kläder o prylar. Men anyway, vi tog oss till en liten hamn och fotade lite. Hann inte med så mycket förrän vi var tvungna att springa hem för lunch. Men fick ändå några foton, och allmänt vara kiva att vara ute när det var en så fin dag.
Efter lunchen rusade jag genast iväg till kära top coffee för att träffa mi niñaaaa som hade varit hemma i Paris över julen. Var helt super att catcha up me henne. Efter ett par koppar kaffe gick vi ut på gatan för att se cabalgata de los Reyes Magos. Jag tyckte det var helt super coolt, fastän sen enligt syrran kuulemma var jätte liten det här året. Men jag gillade :) vi mötte även Jaime Robbie o Maisie en stund, men talade bara snabbt med dem (tror vi ska typ ut idag så får då catcha up med Maisie som varit borta i två veckor). Vi kom snabbt hem med Eléa o Maite och de fick sina julklappar av mej, varefter vi gick av och ann till corte ingles.
När jag äntligen kom hem var klockan redan massor, så vi åt middag, chillade en stund i vardagsrummet och kollad epå någon show de har för Reyes. På kvällen (natten) somnade jag som en stock.

Idag på morgonen blev jag väckt kring 9 av en hyperenergisk syster. Halv-vaken tog jag mig till vardagsrummrt där alla väntade. Vi öppnade då paket och sånt, fick super fina paket och mina paket tycktes även vara jätte uppskattade, jeee :) efter paketöppningen åt vi morgonmål alla tillsammans, varefter Caludia o Lolo gick upp tillbaka till sin casa och vi blev med Nora och leka med våra julklappar xD
Snart ska vi och luncha till en familjebekant (samma familj som vi var hos på julen) och på kvällen blir det som sagt kanske utegång.
Så all in all helt SUPER dagar!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti