torstai 1. tammikuuta 2015

FELIZ AÑO 2015

Halloo där. Senaste dagarna har varit så super att ja int ens ha hunnit ägna en tanke åt bloggen. Mest har det varit fixande inför nyåret, men hann bla även en dag på lunch med fina Jaime och Robbie, varefter vi käpsi på stranden me Jaime o diskutera livets mening. Typ. Förstår int varför vi int ha hängt oftare me honom, helt super typ!
Igår va det då nyår (för er som inte visste). Började dagen med att gå in till Cádiz med syrran och julhandla, då hon ännu skulle skaffa grejer för reyes. Kom hem och åt snabbt lunch med andra syrran och hennes pojkvän, och for sedan på kaffe med Tina då jag kände mej lite ivägen här hemma med allt middagsfixande (och ingen ville ha min hjälp xD). Kom hem och då var det full kalabalik då alla skulle laga sej i ordning, smink låg omkring i hela huset o allt bara flög omkring. Tillslut var vi alla pyntade och gästerna började droppa in. Vi hade en helt super mysig middag med släkten (från min host-pappas sida). Ni kan tänka er då femton personer tränger sej in i ett vardagsrum, som är storleken av halva mitt rum hemma (no kidding, helt seriöst super litet alltså), och host-mamman hade laga helt SUPER god mat!! När klockan slog tolv var det dags att proppa i sig uvas, lite småroligt då alla tog det så seriöst. Jag och syrran hade för den delen svårt att hålla oss för skratt, då jag hade svårt att hinna med hela tiden och hon skrattade åt mej då jag måste ha sett lite lost ut. Men tillslut så åt vi alla tolv uvas i tid och loppu hyvin kaikki hyvin. Skålade gott nytt år och sedan blev det utegång med syrran, Dani (syrrans novio), Merlo o Tina. Super kväll indeed.

Idag vaknade jag kring två och krig tre kom alla hit på nytt och luncha. Det blev mer talande och sånt, var inte så onödigt social idag pga en liten grej som kallas att vara dödstrött... Men talade semi mycket med min tío, super symmpis han med (som typ alla xD). "Lunchen" slutade just (klockan är 19.30) och städpatrullen börjar sin mission snart.

Hoppas ni alla har haft ett fint nyår!!
Y FELIZ AÑO A TODOS!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti