sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Senaste veckan

Så mycket har hänt under den senaste veckan. Det har varit karneval här och det har verkligen synats. Det har varit fest för hela slanten, har bokstavligen varit på fest varje dag (minus onsdag o torsdag då det var skola). Skulle vilja påstå att det har varit den bästa veckan i mitt liv till och med.
Har även hunnit med middagar hos Jaime och allmänt utehängande med alla vänner. Det finns liksom bokstavligen inga ord som kan förklara den här veckan.
Hann även med en utfärd till Gibraltar med skolan på fredagen. Staden i sig är inte så vacker, men vi klättrade ända upp till toppen av "the rock" och var helt otroligt. Var även helt super coolt att bokstavligen vara i Europas södraste punkt. Lite trist kanske då bara en tjej från min klass kom (hon hör dessutom inte direkt till mina bästa vänner..) utan det var typ jag och andra års studerande, men alltså det var nog definitivt värt det. Otrolig upplevelse.

Annars så ska det nu bli en lite lugnare vecka. Har skola endast måndag och tisdag (onsdag och torsdag är det lakko för eleverna jajajaja typ 3dje gången redan och på fredag hat vi ledigt pga dia de andalucia). Och på söndag åker jag till PRAG!!! Har väntat på det så länge och är helt mega super taggad!! Men ska nu se till att vila upp mej ordentligt före det, är ganska trött efter den här veckan. Ska försöka ta hand om mina stackars penikkan och knen som sade upp kontraktet efter vår en timme långa klättring i Gibraltar.

Men ni ska ha en fin vecka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti