maanantai 21. huhtikuuta 2014

Estoy cansada y quiero dormir

Blir bara en snabb uppdatering här nu, skriver ordentligt med bättre tid. Påsken har gått ut på att vara med vänner, basically. Har inte gjort så mycket annat, borde ha läst på prov och gjort en hel del saker, men har bara hängt med vänner. Okej jag hann även fixa på båten och vara med släktingar och fira bästa Js födelsedag...

Idag har kvällen spenderats med fint fint sällskap, då vi först var ute och gå (fota) med flickorna och sedan ännu gick och kollade på en handismatch. Nu borde jag ännu sätta mej in i skolarbeten, men är inte sådär onödigt taggad, så vi ska se hur det går....

                                Dagens outfit: tröja/skjorta: Åhlens, Shorts: vero moda (diy, klippt och sytt själv från rea-förstora-farkkun), skor: converse
Jag och D, credits till finaste M för bilden (påminner mig igen om att jag kanske borde börja fixa mej lite mer i sommar-form...) 
 
Fixade även nyss lite på bloggen, med banner och allt! Vad sägs?
 
-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti