torstai 10. huhtikuuta 2014

La primavera está aquí!

Halloj :)

Idag ha varit en jätte lång dag, lite för lång kanske. Somnade int förrän tre på natten, vilket ledde till att jag steg upp prick åtta, då skolan börjar kvart över... Han dock nätt och jämt till skolan i tid och satt där på skolbänken tills klockan fyra (snacka om lång dag!). Så sprang vi till bussen med Anni och jag åkte till Stocka för att fixa lite skolböcker. Säkert sämsta idéen någonsin :D de är ju Hullut päivät nu, och det syntes verkligen! Tror jag blev blind av alla gula skyltar. Men min bok fick jag :)

Så kom ja hem såpass sent att det inte blev salibandy för mej idag, men ska om en stund på länk och sen ännu kanske lite muskler därpå :) så någon form av träning blir det som tur.
Veckoslutet är helt loco, hela lördagen är det bara jobbjobbjobb, från 8-21 och på söndagen är det jobb från 10-12 och sedan från 15.45-18.15. Så ingen fritid då heller. Som tur gillar jag ändå mitt jobb, så det är inte så extremt jobbigt :) någon gym besök ska jag ännu lyckas klämma in i veckoslutet. 

Att sånt! Nu är det bara 157 dagar kvar tills jag åker!!! #längtar

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti