maanantai 14. huhtikuuta 2014

Quiero ir a España ahora!

Hola!
Idag har varit en så konstig dag. Eller skoldagen gick sådär. Började morgonen med att komma underfund med att min blyertspenna och bläckpenna hade blivit i Hyvinge. Jävla kul. Skoldagen var nu inte annars heller sådär toppen, var ganska trött från veckoslutet. Sista timmen hade jag matematik, där jag då i 75 MINUTER försökte lösa EN uppgift. Fick den nog tillslut, men alltså det tog påriktigt evigheter. Nedan finns en bild på mina vackra uträkningar :D
Allt kulminerades då jag på vägen hem öppnade telefonen för att läsa ett Facebook meddelande. Jag var helt utesluten från omgivningen och det slutade med att jag gick in i en stolpe. Inte direkt min dag. Kvällen blev dock mycket bättre, hade mina jumppaskolor idag och dom är alltid lika söta :)
Om en stund ska jag ännu ut och länka, försöker få ett bra slut på den här dagen... 



Bilder som fick min dag att bli lite bättre:

Bild tagen för ca 1 1/2 vecka sedan :)
#trowback#finaste#saknarsommar#anniärbäst

Såhär såg min matematik uppgift alltså ut... 

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti