lauantai 6. joulukuuta 2014

Can't handle this. Too much awesomeness

Alltså jag har PÅRIKTIGT svårt att typ andas nu. O det är helt löjligt hur stort leende, eller grin egentligen jag har på läpparna. PAPPA FIXA NICKELBACK BILJETTER TILL MEJ!! de kommer alltså till Finland på hösten och han fixa biljetter!!! Alltså ja e så lycklig att ja ba vill gråta, helt otroligt!!

Men back to reality nu, så. På torsdagen va det då fest som gällde, eller närmare sagt Rebel. Helt super kul, var faktiskt awesome att festa med mina spanjorer. Dock vet jag inte om det vinner våra GGs fester, tror det egentligen var för att jag ju inte kände så måga på festen och så, men ändå helt super. Fredagen gick ganska lågt åt till att sova ut, kom ju hem halv sju på morgonen, så vaknade där vid fyra. Fick ändå liv i mej själv och tog mej till stan med systern på jakt efter julklappar. Blev lite klokare på vad det är jag ska skaffa, men fortfarande står det ganska stilla i huvudet då det gäller vissa människor.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Vi gick omkring i två timmar på jakt efter nachos till Nora, då hon faktiskt ville laga dem till middag xD lite komplicerat då allt är stängt idag för det är helg, men tillslut så hittade vi dem. Sen kom jag hem, gjorde lite skolarbeten och skypade sen med Stellus. Jösses så jag saknar min gröna gris, det är omänskligt att vi är så långt ifrån varandra. Saknar verkligen henne!
Sen talade jag en stund med pappa, då han uppdaterar mej om det händer nåt pinsamt på slottsbalen xD hittills inget, men vi får väll hoppas att det sku hända nåt senare, vadå skadeglad...
Har förövrigt ännu ledigt i morgon och månagen, sen är der knappa två veckor skola kvar och sedan blir det jullov! Längtar faktiskt, vill ha lov och vill bara att andra perioden av skolan ska börja, har fått nog av den här perioden.

Här är också helt super vackert nu i december! Dom har satt up massor julpynt och människor står på scener omkring i hela stan och sjunger julsånger och sånt, ganska mysigt tycker jag ^^

Btw, kan int sluta skratta till bilden med palmerna och jul ljusen, NÄSTAN som hemma xDD man måste väll bara göra det bästa av vad man har

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti